Stwórz Biznes w Sieci!

Jeszcze nigdy nie było tak dobrego czasu na tworzenie i prowadzenie własnego biznesu w sieci. Kursy, które masz przed sobą, to esencja konkretnej wiedzy o tym, jak uruchomić, prowadzić i rozwijać własny biznes od praktyków, których internetowe projekty zarobiły miliony.

PRZEKONAJ SIĘ!

Własny Projekt Krok po Kroku

Jeśli myślisz o stworzeniu własnego side projektu, rozwijasz startup lub prowadzisz swój biznes w sieci, przygotowaliśmy dla Ciebie prawdziwe kompendium wiedzy, dotyczące prowadzenia, rozwiajania i promocji nowoczesnych, internetowych biznesów. Zebraliśmy tu wszystko, co powinieneś wiedzieć, przedstawiając to na praktycznych przykładach. Nie znajdziesz tu motywacyjnych sloganów od marketingowych guru a 110% praktycznych materiałów od osób, które same prowadzą dochodowe biznesy.

W ramach projektu stworzyliśmy dla Ciebie darmową Checklistę oraz zasoby, które pomogą Ci uruchomić internetowy projekt, jak również 5 obszernych kursów wideo, które wykorzystasz jako drogę na skróty do własnego, dochodowego biznesu + liczne bonusy!

Możesz zacząć swoją przygodę od zapoznania się z darmową Checklistą i szablonami, następnie przygotowaliśmy próbny pakiet obejmujący część lekcji. Gdy już będziesz miał pewność, że to jest to, czego szukasz - możesz na dobre zacząć swoją przygodę!

Grzegorz Róg z eduweb.pl

Pakiety Kursów

Checklista

Darmowa checklista

Szablony dokumentów

Lista dokumentów, książek

Nowoczesny Biznes

Kurs Nowoczesny Biznes w Sieci (15h)

Checklista + szablony

Oferty partnerów eduweb

Dostęp do grupy

Wszystkie Kursy

50 GODZIN WIDEO + NIŻKA 15% + BONUSY

Kurs Nowoczesny Biznes w Sieci

Kurs Pozycjonowania (SEO) (dostęp od 9 lipca)

Kurs Analytics (dostęp od 21 lipca)

Kurs Budowania Marki

Kurs Marketing Produktów

Kurs RODO - Ochrona Danych

Checklista + szablony

Oferty partnerów eduweb

Dostęp do grupy

Avatar
Miałam wątpliwości z uwagi na cenę i w końcu skusiłam się. Było warto. Już wdrożenie kilku porad z tego Kursu pozwoliło mi uzyskać 450 wizyt na stronie- Martyna Wolna, blog podróżniczy
Avatar
To jest Kurs, który pomoże Ci zrozumieć czego potrzebujesz i jakich procedur powinieneś użyć aby uruchomić projekt.- Paweł Tkaczyk, Midea, Blog o marketingu
Avatar
Jeśli na poważnie myślisz o zarabianiu z wykorzytaniem Internetu to jest to miejsce dla Ciebie. Nie ma Pitu-Pitu, są same konkrety - Daniel Kędzierski, Fasttony.es
Avatar
Już na samym początku kursu uzyskałem wiele przydatnych informacji/umiejętności dotyczących analizy rynku internetowego - Piotr Trzaskowski, UX/UI Designer z branży fintech
Avatar
Rzetelna wiedza od konkretnych, skutecznych przedsiębiorców. Z pewnością pomoże rozwinąć skrzydła wielu twórcom internetowym - Aleksandra Tulibacka, oh!studio

Kurs Nowoczesny Biznes w Sieci

Jeszcze nigdy nie było tak dobrego czasu na tworzenie i prowadzenie własnego biznesu w sieci. Dostępność narzędzi oraz  szybki rozwój technologii powodują, że zyski internetowych startupów rosną w niespotykanym tempie. Kurs, który masz przed sobą, to esencja konkretnej wiedzy o tym, jak uruchomić, prowadzić i rozwijać własny biznes od praktyka, którego internetowe projekty zarobiły miliony.

Dlaczego ten kurs jest wyjątkowy?

To nie jest kolejny motywacyjny materiał od marketingowego guru, którego etatowe zajęcie to wystąpienia na konferencjach. Jeśli spodziewasz się, że powiem Ci jak zrobić kolejnego Facebook'a, lub jak zarobić miliony - nie czytaj dalej. To materiał z konkretnymi radami i wnioskami, które pozwoliły mi w Polsce w kilka lat zbudować biznes z ponad 100.000 klientów a za granicą zdobyć bazy z ponad 20.000 osób w 4 miesiące. To, co mam Ci do powiedzenia, nie jest drogą na skróty. Wymaga pracy, zaangażowania i poświęcenia. Jednocześnie, układa cały proces w przejrzysty, sprawdzony schemat, przekazując Ci wskazówki, do których ja dochodziłem latami. Ten Kurs ma za zadanie prowadzić Cię pewnie i spokojnie za rękę od przygotowań, przez start aż do rozwijania swojego biznesu w oparciu o najnowsze technologie.

Wszystko, czego potrzebujesz

Chciałem, aby był jedynym zasobem, którego potrzebujesz. Sam przeczytałem dziesiątki biznesowych książek i biografii, wysłuchałem setki godzin podcastów, eksperymentowałem na setki sposobów. Chcę, żebyś mi zaufał i zaoszczędził ten czas. Uważam, że w tym kursie jest 95% tego, co potrzebujesz na początek, a pozostałe 5% zwyczajnie nie jest warte poszukiwań. Przeprowadzę Cię przez wszystkie ważne kwestie związane z internetowym biznesem do etapu, gdy będziesz już dokładnie wiedział na czym skoncentrować się i który z tematów drążyć głębiej.

Dlaczego ten kurs tyle kosztuje?

Wiedzę, którą zebrałem dla Ciebie w tym kursie da się podzielić na dwa rodzaje. Taką, którą znajdziesz analizując biznesowe poradniki i książki, słuchając podcastów z twórcami internetowych startupów, przeczesując zasoby stron jak Medium czy Hacker News, ebooki, poradniki i inne. W tym przypadku koszt tego kursu możesz przeliczyć na czas, jaki musiałbyś zainwestować w zdobycie całej tej wiedzy. Mając świadomość ile mi to zajęło, gdyby ktoś dawno temu zaproponował mi drogę na skróty za cenę tego kursu - nie wahałbym się ani sekundy.

Ten kurs ma jednak drugi aspekt - praktyczną implementację technik i odfiltrowanie wszystkich działań, które znajdziesz w tego typu poradnikach, a które nie dadzą Ci pożądanego efektu. I to jest ta "tajemna" część kursu - arbitralna wiedza, która jest związana z moim wieloletnim doświadczeniem w prowadzeniu biznesu w sieci oraz tysiącami eksperymentów. W kursie, między wierszami, ale także bezpośrednio, znajdziesz wskazówki, które są esencją tych działań. Tej wiedzy nie da się wycenić a do tej pory nie dało się też jej kupić.

Z mojej perspektywy, nie jest ani nie musi to być kurs dla wszystkich. Chcę, aby z tych technik mogła korzystać nawet tylko garstka, ale zaangażowanych, skutecznych internetowych przedsiębiorców, którzy osiągną z jej pomocą sukces. Każde techniki wykorzystane na masową skalę, przez tysiące ludzi, tracą swój aspekt wyjątkowości, ale też skuteczność. Cena tego kursu jest także podyktowana tym, co ma zapewnić im skuteczność i sprawić, że zadziałają jak najlepiej.

Z mojej perspektywy ten kurs powinieneś traktować jako inwestycję, która zwróci się 1000 krotnie. Jako pewną poukładaną drogę na skróty, co nie wpływa na to, że musisz poświęcić masę pracy i wysiłku, który włożysz w swój produkt. Twórcy internetowych biznesów, które są warte miliony to na ogół ludzie, którzy pracowali tak jak mało kto, aby w końcu móc robić to, na co mało kto może sobie pozwolić. Ten kurs to akcelerator, ale wszystko jest tak na prawdę w Twoich rękach. Trzymam za Ciebie kciuki, powodzenia!

Co znajdziesz w Kursie?

Kurs podzieliłem na kilka części, które poprowadzą Cię krok po kroku od fazy pomysłu i przygotowań, przez premierę, rozwój i utrzymanie Twojego biznesu. Są one ściśle związane z każdą fazą funkcjonowania Twojego produktu. Kolejne kroki z kursu ułożyłem w praktyczną listę zadań, w której będziesz kolejno odhaczał pozycje. Przed każdą kolejną fazą sprawdzimy też, czy jesteś już gotowy, aby przejść dalej i powiem Ci, jakie dane analizować na każdym etapie rozwoju. Na przestrzeni ponad 15 godzin i 100 lekcji uzyskasz dostęp do prawdziwego kompendium, do którego będziesz wielokrotnie wracał w miarę rozwoju swojego biznesu. Kurs, poza listą zadań, uzupełniłem też  o inne przydatne zasoby - listę setek narzędzi, zadań dla Twojego developera, szablonów maili i wiele, wiele więcej!

Etap rozpoznania

W tej części nauczysz się skutecznie poszukiwać - zarówno pomysłów na Twój biznes, jak i analizować konkurencję i potencjalnych klientów. Przejdziemy przez fazę walidacji gdzie opowiem Ci jak jakościowo i ilościowo sprawdzić swój pomysł, jak prowadzić wywiady i analizować zdobyte dane. Teorię podbudujemy praktycznymi narzędziami i sztuczkami związanymi z wyszukiwaniem  i analizą wniosków, co jest niezbędną umiejętnością każdego internetowego przedsiębiorcy. Przykładowo, poznasz zaawansowane metody wyszukiwania fraz i tematów, trendów, analizowania konkurencji i odkrywania wartościowych nisz.

Etap Budowania

W ramach tego etapu dowiesz się dlaczego biznes plany przeszkadzają w rozwoju a także jak skonstruować skuteczny plan, do którego będziesz na bieżąco wracał. W trakcie 1,5 godziny zbudujemy też kompletny, działający MVP produktu używając dziesiątek darmowych narzędzi. Począwszy od identyfikacji - logo, domeny, nazwy; przez tworzenie Landing Page'a, explainera video aż po działający produkt wykorzystujący masę ciekawych integracji i narzędzi jak Twilio, Typeform, Google Sheets, SMS api i wiele więcej! To wszystko bez użycia ani jednej linii kodu! Dlaczego? Żeby pokazać, że się da i zainspirować Cię do działania.

Poza tym przyjrzymy się prostym zabiegom optymalizacyjnym pod SEO, jak również pomówimy o praktycznych aspektach związanych z hostingiem i domeną, takich jak konfiguracja Search Console, rekordy domeny, skrzynki email czy przekierowania.

Etap zasięgów

W tym etapie powiem Ci jakie są najbardziej skuteczne metody na budowanie reputacji w sieci i tworzenie treści, które pomogą Ci zbudować solidną bazę wczesnych klientów. Zajmiemy się także narzędziami budowania listy i technikami wyszukiwania tematów, których opracowanie będzie najskuteczniejsze. Chciałbym nauczyć Cię pracować mądrzej, a nie więcej, na swoją reputację.

Dowiesz się także jak znaleźć osoby wpływowe w danej branży - Influencerów. Zajmiemy się optymalizacją komunikacji z tymi osobami i pokaże Ci na szeregu przykładów, jak najlepiej zaplanować tak zwaną kampanię outreach. Będziemy też korzystali z szeregu narzędzi i automatyzacji Gmail czy pracy z CRM.

Premiera Produktu

Na tym etapie udzielę Ci szeregu niezwykle konkretnych wskazówek  dotyczących tego jak zorganizować premierę. Krok po kroku dowiesz się jak formułować komunikację, przygotujesz plan na poszczególne dni przed i po premierze, zgromadzisz odpowiednie zasoby. Powiem Ci też co jest najważniejsze przed premierą, jak przygotować press pack, teaser czy pitch dla inwestorów. Znajdziesz tutaj także szereg wskazówek pod kątem premiery zagranicznego produktu na Product Hunt i w innych serwisach.

Etap Promocji

Na tym etapie przyjrzymy się najbardziej skutecznym metodom działania w ramach social media i bezpłatnej reklamy. Dowiesz się też, jak zorganizować system poleceń Twojego produktu i osiągnąć efekt śnieżnej kuli. Powiem Ci o metodach niekonwencjonalnych i growth hackach, które sam wykorzystałem w moich projektach i które zadziałały najlepiej. Dowiesz się też jak zautomatyzować masę czynności, w tym komunikację w Social Media.

Etap Zarabiania

W ramach tego etapu pokażę Ci jak eksperymentować ze źródłami dochodów, wycenić swój produkt i zoptymalizować strony zakupowe. Pomówimy też o tym jak zainwestować mądrze w płatną reklamę i dowiesz się, dokładnie jakie kampanie powinieneś uruchomić. Omówimy także najważniejsze rzeczy w systemie AdWords od konfigurowania kampanii po zaawansowany remarketing i korzystanie z warstwy danych. Nauczysz się także korzystać z Google Tag Manager, który okaże się nieoceniony na etapie analityki Twojego projektu. Będziemy też mówili o systematycznych działaniach po premierze, w tym mailingu i cold mailingu.

Analityka

Metodologia Lean o którą w dużej mierze oparte są nasze działania jako jeden z najważniejszych aspektów traktuje mierzenie wyników i ciągłą naukę. Tylko co dokładnie mierzyć i kiedy? Wszystkiego dowiesz się z kursu. Co więcej, omówimy dokładnie konfigurację Analytics pod kątem praktycznym. Powiem Ci, jakie cele skonfigurować, co mierzyć, jak przechwytywać zdarzenia, zorganizować kampanie i śledzić ruch z referrali. To tylko początek, bo skonfigurujemy także nagrywanie zachowań użytkowników, A/B testy i wiele więcej!

Etap wzrostu

Na tym etapie skoncentrujemy się na automatyzacji i układaniu procesów. Przeanalizujemy cykl życia naszego klienta i dobierzemy odpowiednie mierniki, które pozwolą nam śledzić działania optymalizacyjne. Dowiesz się także, jak skutecznie wdrożyć automatyzację marketingu oraz obsługi klienta, na przykładach narzędzi takich jak Get Response, User Engage czy Intercom. Pokażę Ci jak stworzyć interfejs konwersacyjny i skonfigurować chatboty. Pomówimy o różnych taktykach i przyszłościowych rozwiązaniach, które pozwolą Ci duże partie Twojego internetowego biznesu prowadzić na autopilocie.

Dla kogo jest ten kurs?

Kurs przygotowałem dla nielicznej grupy osób. Tych, którzy cenią swój czas na tyle, że są gotowi zainwestować w sprawdzoną wiedzę, której zdobycie trwało latami. Tych, którzy są zmotywowani do tego, aby działać, ciężko pracować i osiągnąć spektakularny sukces w sieci w zasadzie niezależnie od tego, jaki nowoczesny biznes chcą w niej prowadzić. Najczęściej są to osoby które chcą uruchomić własny side projekt, lub już sprzedają w sieci jakieś produkty czy usługi i chcą robić to skuteczniej.

Dla kogo nie jest ten kurs?

Ten kurs nie pokaże Ci drogi do szybkiego wzbogacenia się, ani stworzenia kolejnego Facebook'a. Nie powie Ci też, jaki produkt powinieneś stworzyć ani też jak go stworzyć. To zadanie zostawiam Tobie. Nie będzie przydatny dla osób, które pracują dla kogoś i są odpowiedzialne jedynie za wycinek aspektów, które w nim poruszam. Nie polecam go też właścicielom lokalnych, małych biznesów, które myślą o promocji w sieci, ale nie o ekspansji i zbudowaniu produktów skalowalnych, sprzedawanych przez Internet.

Praca nad tym kursem kosztowała mnie miesiące przygotowań i niemal 100 godzin nagrań. Niektóre lekcje nagrywałem kilkanaście razy tylko po to, aby wyciągnąć z nich jeszcze większą esencję i finalnie dostarczyć Ci jak najbardziej zwięzły materiał. W rezultacie jest to najbardziej obszerny a zarazem najbardziej satysfakcjonujący materiał, który udało mi się stworzyć. Mam nadzieję, że stanie się też nieocenioną pomocą na Twojej drodze do skutecznego biznesu w sieci. Powodzenia!

Rozwiń Opis

Kurs Budowania Marki - Promocja w Sieci

Prowadzisz własną firmę lub startup? Tworzysz na zlecenie klientów i chcesz pomóc im rozwijać ich markę? Z tego Kursu dowiesz się, w jaki sposób strategicznie podejść do budowania silnej marki. Zidentyfikujesz czynniki, które mają wpływ na postrzeganie oferowanych przez Ciebie usług lub produktów przez klienta, oraz zbudujesz pozytywny wizerunek w sieci. Poznasz też skuteczne narzędzia, dzięki którym nie będziesz musiał wyważać raz już otwartych drzwi i szybko osiągniesz przewagę nad konkurencją! Jeśli myślisz o rozpoczęciu własnej działalności, lub też prowadzisz firmę ale czujesz, że jeszcze mógłbyś zdobyć większe grono klientów - ten kurs z pewnością Ci pomoże, oraz podpowie, w jaki sposób zabrać się do skutecznej i efektywnej promocji.

  • Jak skutecznie dotrzeć do klientów?
  • Czym charakteryzuje się dobra identyfikacja firmy
  • Gdzie warto się promować w dzisiejszych czasach?
  • Co pisać w poszczególnych kanałach komunikacji?
  • Kiedy wrzucać treści na portale społecznościowe?
  • Jak sprawić, aby ludzie sami mówili o Twojej marce?
  • W jaki sposób badać skuteczność kampanii marketingowych?
  • I wiele, wiele więcej!

Dowiedz się, co decyduje o silnej Marce

Kurs rozpoczniemy omówieniem czynników, które decydują o tym, czy działania promocyjne można uznać za skuteczne. Porozmawiamy o tym na jakie grupy możesz podzielić swoich klientów, zastanowimy się jaką strategię najlepiej przyjąć aby trafić do wybranej grupy, oraz jak sprawić, żeby ludzie sami i z własnej woli chcieli utożsamiać się z Twoją marką. Dowiesz się jak opowiadać o swojej ofercie, jak tworzyć komunikaty aby dotarły do najszerszego grona odbiorców, oraz jakich narzędzi możesz użyć, aby oszczędzić swój czas. Powiemy również sporo o elementach wyróżniających Twoją markę na tle konkurencji - albo szerzej, na rynku.

Jak zbudować atrakcyjny wizerunek

Poświęcimy trochę czasu aby zastanowić się nad cechami wizerunku. Dowiesz się jaką rolę w dzisiejszych czasach pełni logo i jak zmieniła się ona przez ostatnie kilkanaście lat, wspomnimy o całej identyfikacji wizualnej Twojej działalności. Porozmawiamy o tym, w jaki sposób sprawić aby elementy składowe wizerunku marki tworzyły spójną całość oraz pełniły swoją rolę, oraz dlaczego tak ważne jest aby identyfikacja była charakterystyczna i rozpoznawalna na pierwszy rzut oka. Dorzucimy też kilka rad dotyczących tego, jak przygotowane powinny być poszczególne elementy graficzne składające się na Twój key visual.

Skuteczna promocja w Sieci

Następnie przejdziemy do zagadnień związanych z aktywną promocją w sieci - przedstawimy najważniejsze kanały komunikacji z klientem, powiemy w jaki sposób dobrze zaplanować kampanię reklamową oraz ustalimy co powinieneś wiedzieć zanim jeszcze podejmiesz decyzję o zleceniu wykonania takiej kampanii agencji reklamowej. Porozmawiamy o tym jak mierzyć skuteczność działań marketingowych i dlaczego w ogóle powinieneś to robić. Dzięki wiadomościom zawartym w tym kursie z pewnością zdobędziesz przewagę konkurencyjną, a przy okazji zaoszczędzisz niepotrzebnie wydawane pieniądze na działania, które nie przynoszą odpowiednich rezultatów!

Narzędzia i metody efektywnej promocji

Przedstawimy Ci narzędzia oraz metody, które w naszej ocenie są bezcenne przy mierzeniu skuteczności działań marketingowych i optymalizacji prowadzonych kampanii. Dowiesz się jak testować skuteczność reklamy i dlaczego zdecydowanie warto to robić. Powiemy sobie o różnych środkach masowego przekazu i jasno określimy różnice jakie między nimi występują. Wspólnie też zastanowimy się i przeanalizujemy jakie treści najlepiej działają na poszczególnych kanałach komunikacji, oraz jak wykorzystać to na swoją przewagę!

Budowanie relacji z Klientem

Powiemy sobie również o budowaniu więzi z klientem i sposobach na zwiększanie zaangażowania wśród swoich odbiorców. Dowiesz się jak wykorzystać emocje przy prowadzeniu kampanii marketingowych, opowiemy też jak powinieneś rozumieć intymność w odniesieniu do komunikacji z klientem i jasno zdefiniujemy różnice w charakterze poszczególnych kanałów przepływu treści. To wszystko po to, żebyś wiedział jak dostosować wysyłane przez siebie informacje i komunikaty, aby były one najbardziej skuteczne, a Twoi klienci czuli się wyróżnieni.

E-mail Marketing

Następnie przejdziemy do całego rozdziału poświęconego potężnemu narzędziu jakim jest e-mail marketing. Na to obszerne zagadnienie poświęcimy więcej czasu, opowiadając Ci o zasadach związanych z wysyłką mailingu, zarówno kwestiach prawnych jak i dobrych praktykach, powiemy jak znaleźć odpowiednie narzędzie do wysyłki newslettera i dlaczego powinieneś zaufać sprawdzonym rozwiązaniom. Dowiesz się też jakie funkcje powinna mieć dobra platforma do wysyłki e-maili i na co zwrócić uwagę przy wyborze dostawcy. Przedstawimy Ci skuteczne metody na pozyskanie nowych adresów i zbudowanie bazy od zera, jak również powiemy w jaki sposób zarządzać obecną bazą i jak dbać o jakość zebranych adresów.

Cała wiedza w pigułce!

Podsumowując, w kursie przejdziemy przez cały proces budowania strategii marki. Omówimy kanały promocji, powiemy, które z nich są warte zainteresowania, jakie mają zarówno mocne strony jak i jakie są wady poszczególnych z nich, powiemy również o sposobach i metodach budowania własnych treści jak i wykorzystywania treści zewnętrznych do skutecznej promocji. Dowiesz się jak pisać i wysyłać skuteczne newslettery, jak prowadzić atrakcyjnego bloga oraz jak najlepiej wykorzystać social media przy możliwie najmniejszym potrzebnym nakładzie czasu. To wszystko pozwoli Ci oszczędzić pieniądze, oszczędzić czas, a przede wszystkim - łatwo wypracować sobie przewagę nad konkurencją i osiągnąć zamierzone cele marketingowe!

Podsumowując, w trakcie kursu omówimy między innymi:

  • Jak najskuteczniej dotrzeć do obecnych oraz jak efektywnie pozyskać nowych klientów
  • Jak przygotować dobrą i skuteczną identyfikację graficzną firmy, która będzie spełniała swoją rolę
  • Jak zweryfikować, czy budżet przeznaczany na prowadzenie kampanii reklamowych przynosi zadowalające korzyści
  • W jaki sposób optymalizować prowadzone kampanie
  • Gdzie - oraz jak - warto promować swoją działalność w dzisiejszych czasach
  • W jaki sposób najlepiej wywołać "szum marketingowy" wokół swojej marki i sprawić, że ludzie sami będą o niej mówić
  • Jak podejść do reklamy w dobie internetu, wybrać odpowiednie kanały komunikacji i co zamieszczać na każdym z nich
  • Kiedy, czyli w którym momencie i o której godzinie najlepiej wrzucać swój content na portale społecznościowe aby uzyskać największy zasięg
  • Jak zabrać się do tworzenia newslettera, zebrać bazę adresów i łatwo nią zarządzać
  • czym i w jaki sposób pisać na blogu aby skutecznie promowało to Twoją działalność
  • I wiele, wiele więcej!

Dla kogo jest ten kurs?

Jeśli myślisz o rozpoczęciu własnej działalności, lub też prowadzisz firmę ale czujesz, że jeszcze mógłbyś zdobyć większe grono klientów - ten kurs z pewnością Ci pomoże, oraz podpowie, w jaki sposób zabrać się do skutecznej i efektywnej promocji. Będzie on doskonałym narzędziem dla każdego, kto chciałby dotrzeć do większej grupy odbiorców - niezależnie od profilu wykonywanej działalności.

Rozwiń Opis

Kurs Marketingu Produktów - Wprowadzanie Produktu na Rynek

Witaj w kursie poświęconym wprowadzaniu produktu na rynek. Kilkugodzinny materiał przygotowany przez Pawła Tkaczyka, specjalistę w dziedzinie budowania wizerunku marki, sprawi, że nauczysz się opowiadać o Twoim produkcie lub usłudze w taki sposób, by zainteresować potencjalnych klientów. Dzięki zagadnieniom zawartym w kursie dowiesz się, jak w spójny sposób tworzyć historię Twojego produktu, jak mierzyć i analizować jego wyniki po premierze oraz w którym momencie zacząć schodzić z rynku tak, by uzyskać optymalne korzyści.

  • Weryfikacja potencjału pomysłu
  • Budowanie zgranego zespołu
  • Definiowanie potrzeb klientów
  • Doświadczenia użytkowników
  • Omówienie cyklu życia produktu
  • Szukanie innowacji
  • Komunikacja z klientami
  • Kreatywne zwijanie biznesu

Działania przed premierą produktu

W pierwszej części kursu skupimy się na fazie przed premierą produktu - pre-launchu. Przekonasz się, dlaczego na długi czas przed zaplanowaną premierą warto rozpocząć rozbudowane działania marketingowe oraz wizerunkowe. Prowadzący opowie Ci o tym, jakie badania okażą się konieczne, by sprawdzić, jakie oczekiwania mają Twoi potencjalni klienci, dowiesz się, jak analizować zgromadzone dane i wykorzystać je w najlepszy sposób a także jak zoptymalizować komunikację marketingową, by działała na Twoją korzyść.

Struktury i schematy wprowadzania produktu na rynek

Kolejne rozdziały kursu odpowiedzią na pytania dotyczące tworzenia person oraz benchmarkingu. Poznasz dokładne struktury i schematy, które pozwolą Ci uniknąć częstych błędów przy premierach produktów. Dowiesz się jak rozplanować swoje działania w taki sposób, by Twoja premiera nie przebiegła w sposób chaotyczny oraz wspólnie przeanalizujemy cykl życia produktu. Przekonasz się z kim i w jaki sposób warto się porównywać, by uczyć się od najlepszych i nie powielać ich pomyłek.

Etapy życia produktu na rynku

Druga część kursu ma na celu omówienia działań, które będziesz musiał wykonać po premierze produktu. Poznając kolejne etapy życia produktu - takie jak okres wzrostu, nasycenia oraz inne - będziesz mógł przeanalizować i zaplanować poszczególne tygodnie i miesiące, tak, by wiedzieć, jakich efektów się spodziewać. Omówimy wyzwania stojące przed przedsiębiorcami - zarówno tymi zarządzającymi dużymi firmami jak i niewielkimi przedsiębiorstwami - takie jak skalowanie, zatrudnianie odpowiedniego zespołu, a nawet analizę tego, w jaki sposób i kiedy zejść z rynku.

Jak kreatywnie „zwinąć biznes”

Na koniec prowadzący przeprowadzi Cię przez etapy crossellingu, upsellingu, budowania wartości koszyka oraz kreatywne zakończenie działalności z produktem. Dzięki temu będziesz w stanie z każdego swojego projektu - niezależnie od jego powodzenia lub niepowodzenia - wyciągnąć wartościową lekcję oraz będziesz pewien, że każdy kolejny projekt będzie jeszcze lepiej dopracowany.

Dla kogo jest ten kurs?

Kurs przeznaczony jest dla wszystkich osób, które stoją przed wyzwaniem wprowadzenia na rynek nowego produktu i chcą zrobić to w sposób zorganizowany. Jeżeli jesteś product managerem, marketerem, właścicielem firmy czy freelancerem, albo po prostu masz pomysł na produkt, który może się sprawdzić - ten kurs pomoże Ci zrozumieć jakie kroki musisz podjąć. Materiał będzie odpowiedni dla wszystkich, którzy chcą poznać szczegółowe procedury niezbędne do odniesienia przez produkt i markę sukcesu na rynku.

Rozwiń Opis

Kurs SEO - Promocja w Wyszukiwarce

Chcesz rozpocząć naukę pozycjonowania i optymalizacji żeby skuteczniej promować swoją stronę www? A może pragniesz zrozumieć SEO, aby lepiej zarządzać działaniami online w swojej firmie? Niezależnie od tego, czy marketingiem w wyszukiwarce będziesz zajmować się samodzielnie, czy też może będziesz pracować z zewnętrzną agencją lub specjalistą, powinieneś znać zasady, jakimi rządzi się pozycjonowanie i optymalizacja.Ten kurs wideo stanowi przegląd najważniejszych zagadnień teoretycznych, jak i praktycznych technik związanych z poprawą widoczności serwisów internetowych w Google. Dzięki tym lekcjom poznasz także szereg przydatnych narzędzi, które pomogą Ci w osiąganiu optymalnych wyników.

  • Wprowadzenie do tematyki SEO
  • SEO w procesie marketingu i sprzedaży
  • Architektura informacji, treści i dobór słów kluczowych pod kątem Google
  • Techniczne aspekty budowy strony
  • Link building - pozyskiwanie linków pozycjonujących
  • Analiza serwisu internetowego pod kątem SEO krok po kroku

Wykorzystaj SEO do Promocji E-Biznesu!

W niniejszym kursie wytłumaczone zostało zarówno to, jak spojrzeć na kwestię SEO pod kątem strategicznym z perspektywy biznesu i marketingu, jak i operacyjnym - w kontekście optymalizacji technicznej, tworzenia treści, a także pozyskiwania linków pozycjonujących. Nie obiecujemy Ci żadnych magicznych trików, które sprawią, że Twoja strona bez większych nakładów pracy znajdzie się na pierwszym miejscu w Google po wpisaniu najbardziej pożądanych spraw. Znajdziesz tutaj natomiast rzetelne omówienie wszystkich kluczowych zagadnień, dzięki którym zrozumiesz, co tak naprawdę ma znaczenie, a co niekoniecznie. Dzięki temu skupisz się na właściwych działaniach, które będą przekładały się na stopniowe budowanie widoczności i pozyskiwanie rosnącego ruchu organicznego.

Praktyczne działania

Oprócz teorii dotyczącej pozycjonowania dostaniesz szereg praktycznych porad, co możesz zmienić, aby roboty Google lepiej rozumiały Twoją stronę internetową i traktowały ją jako wartościowy zasób, który warto zaserwować użytkownikowi w wynikach wyszukiwania. Wszystkie rozwiązania, o których mówi autor, stanowią wypadkową jego doświadczeń. Na co dzień zajmuje się pozycjonowaniem. Regularnie audytuje serwisy internetowe pod kątem SEO i spotyka się z bardzo różnymi typami witryn, a także rodzajami popełnianych błędów. Ma doświadczenie w pracy zarówno z małymi stronami firmowymi, blogami i serwisami tematycznymi, jak i z dużymi serwisami i sklepami internetowymi. Dzięki temu wie też, co ma szansę zadziałać w poszczególnych sytuacjach.

Wprowadzenie do SEO

W pierwszej części kursu zaprezentowały zostały podstawowe pojęcia, a także dowiesz się, od czego w ogóle zależy, czy dana strona pojawi się w bezpłatnych wynikach wyszukiwania. Przekonasz się, jak sprawdzić, czy Twoja strona internetowa znajduje się w indeksie Google, a jeśli jeszcze jej tam nie ma, poznasz sposoby, aby ją dodać. Na tym etapie dowiesz się także, jakie główne czynniki wpływają na pozycjonowanie strony w wyszukiwarce Google.

Ruch organiczny w marketingu i sprzedaży

W drugiej części omówiono specyfikę ruchu organicznego z Google. Dowiesz się, w jaki sposób może przysłużyć się realizacji celów Twojej witryny i Twojego biznesu. Poznasz najważniejsze kwestie związane ze strategią oraz różne typy słów kluczowych (oraz ich wpływ na charakter ruchu w obrębie danego serwisu internetowego), a także formy prezentacji wyników wyszukiwania. Dzięki temu lepiej zrozumiesz, co możesz osiągnąć optymalizując i pozycjonując swoją stronę.

Słowa kluczowe i architektura informacji

Popularne powiedzenie mówi „Content is king”. W przypadku pozycjonowania treści nie załatwiają wszystkich problemów, jednak niewątpliwie stanowią jeden z fundamentów marketingu w bezpłatnych wynikach Google. Odpowiednia forma, a także podział treści w obrębie Twojej strony internetowej determinuje, na jakie słowa kluczowe będziesz pojawiać się w wynikach wyszukiwania, a co za tym idzie - do kogo i w jakich okolicznościach dotrzesz ze swoim komunikatem i ofertą. Z trzeciej części kursu dowiesz się, jak efektywnie zarządzać treścią oraz na czym się skupić w content marketingu. Poznasz także specyfikę budowy blogów i dowiesz się, jak efektywnie zarządzać kategoriami oraz tagami, aby efektywnie pozyskiwać ruch organiczny.

Budowa serwisu przyjaznego dla Google

Znalezienie się w indeksie oraz tworzenie treści w obrębie serwisu nie gwarantują jeszcze sukcesu. Musisz wiedzieć, jak budować swój serwis, aby roboty Google skutecznie crawlowały Twoje zasoby. W czwartej części kursu poznasz bardziej szczegółowo techniczne kwestie związane z SEO i dowiesz się, jak zwiększyć wydajność indeksowania. Zrozumiesz także, na czym polega specyfika większych serwisów internetowych czy sklepów online, w kontekście sortowania i filtrowania produktów, problemów z duplikacją treści i zarządzeniem architekturą informacji.

Rola linków w pozycjonowaniu i techniki ich zdobywania

Linki to bardzo ważny aspekt budowania pozycji w wyszukiwarce Google. Dowiesz się, w jaki sposób mogą Ci pomóc, jakie są ich typy oraz jak je pozyskiwać. Nie ma uniwersalnej recepty na link building i każda branża rządzi się swoimi prawami. Niemniej przekonasz się, jakich szans powinieneś szukać, a jakich technik lepiej unikać - zwłaszcza na początku przygody z pozycjonowaniem!

Samodzielny audyt SEO oraz przykłady narzędzi

W trakcie kursu poznasz przykłady różnych narzędzi analitycznych używanych w procesie optymalizacji i pozycjonowania. W tej części poznasz szersze spektrum ich możliwości oraz dowiesz się, jak przeprowadzić podstawowy audyt SEO swojej strony internetowej. Na realnym przykładzie zobaczysz, jak identyfikować szanse i zagrożenia związane z pozycjonowaniem w Google.

Dla kogo jest ten kurs?

Wiedza i techniki przedstawione w tym kursie przeznaczone są dla osób, które rozpoczynają przygodę z tematyką SEO, lecz jednocześnie podchodzą do tematu na poważnie. Zamiast „10 prostych trików SEO” znajdziesz tu praktyczne porady pozwalające kompleksowo zrozumieć świat pozycjonowania i optymalizacji. Przedstawione informacje powinny stanowić fundament dla osób, które chcą długofalowo budować widoczność swojego serwisu w Google. Najwięcej korzyści z tego kursu osiągną:

  • Przedsiębiorcy - osoby, które prowadzą swój własny biznes i chcą stopniowo samodzielnie pozyskiwać ruch z Google,
  • Marketerzy, którzy na co dzień zajmują się działaniami online, współpracują ze specjalistą SEO lub zewnętrzną agencją,
  • Webdeveloperzy i pracownicy agencji interaktywnych, którzy odpowiadają za tworzenie stron internetowych dla swoich klientów

Niezależnie od tego, czy chcesz prowadzić kampanie SEO samodzielnie, czy też potrzebujesz wiedzy, aby lepiej komunikować się z usługodawcą lub też tworzyć lepsze produkty (strony, sklepy internetowe), przedstawiony w tym kursie materiał pozwoli Ci osiągnąć zamierzone cele.

Rozwiń Opis

Kurs RODO w Marketingu i Sprzedaży – Dane Osobowe w Internetowym Biznesie

Nowe zasady przetwarzania danych osobowych dotkną najbardziej te branże, dla których dane są szczególnie ważne - a zatem branżę marketingową i sprzedaż online. Dlatego przygotowaliśmy kurs "RODO w Marketingu i Sprzedaży", który przeprowadzi każdego marketera i sprzedawcę przez nowe przepisy oraz odpowie na pytanie: jak przetwarzać dane osobowe zgodnie z RODO. Nie jesteś pewny, czy przetwarzasz dane w swojej firmie w sposób zgodny z prawem? Zastanawiasz się jak przygotować swoją firmę do RODO? Jeśli tak - koniecznie sprawdź materiał, który dla Ciebie przygotowaliśmy.

  • W jaki sposób prawidłowo uzyskiwać zgody na przetwarzanie danych osobowych na stronie internetowej?
  • Jakie są nowe uprawnienia podmiotów danych oraz kiedy profilowanie jest dozwolone przez prawo?
  • RODO a Facebook Lead Ads i konkursy na Facebooku oraz kampanie przy pomocy AdWords
  • Jak RODO odnosi się do zbierania leadów, marketing automation, oraz programów afiliacyjnych?
  • Jak zapewnić bezpieczeństwo danych podczas korzystania z plików cookies i chatbotów?
  • Jakie są nowe obowiązki administratora danych osobowych oraz podmiotu przetwarzającego?
  • Jak wysyłać treści marketingowe zgodnie z RODO i jak wybrać odpowienie zabezpieczenia?
  • Jak zgodnie z RODO ratować “porzucone koszyki” i jak legalnie zbierać leady?

Kurs “RODO w Marketingu i Sprzedaży” przygotowany został szczególnie z myślą o działach marketingu i sprzedaży. Kurs skierowany jest dla wszystkich tych, którzy zajmują się sprzedażą i marketingiem online i zastanawiają się jak przygotować się do nowych przepisów o ochronie danych osobowych wprowadzonych przez RODO - Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych oraz chciałyby dowiedzieć się, jakie zmiany wprowadzić w swoich firmach, aby móc bezpiecznie przetwarzać dane osobowe swoich klientów. Dane osobowe oraz zasady przetwarzania danych osobowych

Z pierwszej części kursu “RODO w marketingu i sprzedaży” dowiesz się czym są dane osobowe zwykłe i dane szczególnie chronione, jaki jest cel reformy ochrony danych osobowych, czym jest przetwarzanie danych osobowych, kiedy przetwarzanie danych osobowych jest zgodne z prawem oraz jakie zasady przetwarzania danych osobowych wprowadza RODO - Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych. W tej części dowiesz się co oznaczają zasady: privacy by default i privacy by design, jak należy rozumieć zasadę minimalizacji danych oraz jak długo przechowywać dane osobowe.

RODO w marketingu i sprzedaży - zagadnienia praktyczne

W kolejnej części kursu będzie mowa o tym, jakie są zasady wysyłania treści marketingowych według RODO, jak w praktyce powinna wyglądać zgoda na przetwarzanie danych osobowych, aby była zgodna z prawem oraz czy w związku z RODO zwiększyła się ilość obowiązkowych checkboxów. W tej części dowiesz się również czym jest profilowanie według RODO i kiedy profilowanie jest dozwolone przez prawo. W tej części kursu znajdziesz również informacje na temat tego, jak RODO odnosi się do zbierania leadów, marketing automation, kupowania baz danych oraz programów afiliacyjnych. W tej części opowiem również o tym, jak zapewnić bezpieczeństwo danych, gdy korzystamy z plików cookies, chatbotów oraz amerykańskich aplikacji. Dowiesz się ponadto jak prowadzić firmowy CRM zgodnie z RODO oraz kiedy zbieranie leadów jest dozwolone przez prawo. W tej części znajdziesz również informacje o tym, kto odpowiada za bezpieczeństwo danych w sytuacji, gdy korzystamy z chatbotów oraz o czym powinien pamiętać każdy marketer jeszcze na etapie planowania nowych działań marketingowych.

Wysyłka newsletterów i przetwarzanie danych osobowych

W kolejnym rozdziale dot. praktycznych aspektów RODO w marketingu i sprzedaży dowiesz się jak wysyłać newsletter zgodnie z prawem, jak w praktyce wygląda obowiązek informacyjny w przypadku wysyłki newslettera, czy w przypadku korzystania z systemów mailingowych konieczne jest zawarcie umowy powierzenia przetwarzania danych? W tej znajdziesz również informacje na temat tego, czy zgodnie z RODO możliwe jest zbieranie zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów marketingowych w zamian za rabat lub wolny dostęp do usługi.

RODO a rozporządzenie ePrivacy oraz prawa podmiotów danych

Z tego rozdziału dowiesz się jakie zmiany w zakresie ochrony poufności komunikacji w łączności elektronicznej zakłada projekt rozporządzenia ePrivacy, kogo będą dotyczyć, jakie dane będą objęte ochroną rozporządzenia ePrivacy oraz co jego wejście w życie może oznaczać dla marketerów i sprzedawców. Dalej znajdziesz informacje na temat nowych praw podmiotów danych, czyli nowych uprawnieniach użytkowników sieci wprowadzonych przez RODO. Dowiesz się z niego jak podmioty danych mogą chronić swoją prywatność, co w praktyce oznacza prawo do bycia zapomnianym, kiedy podmioty danych mogą odmówić zgody na rejestrowanie rozmowy telefonicznej oraz jakie uprawnienia dla podmiotów danych przewiduje RODO w sytuacji gdy dojdzie do wycieku danych osobowych.

Obowiązki administratora danych osobowych oraz podmiotu przetwarzającego

Z tego rozdziału dowiesz się kim jest administrator danych osobowych, jakie obowiązki nakłada na niego Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych, kim jest podmiot przetwarzający oraz czym różni się od administratora danych osobowych.W tej części znajdziesz również informacje na temat tego czym jest rejestr czynności przetwarzania i czym różni się od niego rejestr kategorii czynności przetwarzania. W tym rozdziale wyjaśniamy również jak wybrać odpowiednie środki bezpieczeństwa - adekwatne do ilości i rodzaju danych, które są przetwarzane przez administratora lub podmiot przetwarzający, co oznacza w praktyce ocena skutków przetwarzania oraz dlaczego warto prowadzić rejestr czynności przetwarzania.

W tym rozdziale poznasz ponadto zakres obowiązków dokumentacyjnych, które RODO nakłada na administratorów danych osobowych oraz podmioty przetwarzające oraz dowiesz się co powinno znaleźć się w poszczególnych dokumentach - zarówno w dokumentacji wewnętrznej, jak i zewnętrznej. W tym rozdziale dowiesz się także na czym polega obowiązek zgłoszenia naruszenia ochrony danych osobowych do organu nadzorczego oraz jakie uprawnienia przysługują organowi nadzorczemu w przypadku naruszania zasad ochrony danych osobowych.

Case study

W tym rozdziale zostaną omówione praktyczne przykłady wykorzystywania danych osobowych w działaniach marketingowych wraz z wyjaśnieniem, w jaki sposób przeprowadzać konkretne działania zgodnie z RODO. W tej części kursu dowiesz się, co RODO mówi o korzystaniu z usług Facebook Lead Ads, organizowaniu konkursów na Facebooku, korzystaniu z kampanii Google Adwords, podejmowaniu działań remarketingowych, ratowaniu porzuconych koszyków oraz sprzedaży online.

Z lekcji “RODO a Facebook Lead Ads” dowiesz się kto odpowiada za bezpieczeństwo danych osób, które zdecydują się na kontakt z firmą, która korzysta z usługi Facebook Lead Ads. W lekcji “RODO a organizowanie konkursów na Facebooku” znajdziesz informacje na temat tego, jak zgodnie z prawem zorganizować konkurs na Facebooku oraz jak zadbać o bezpieczeństwo danych użytkowników, którzy zdecydują się wziąć udział w konkursie. Z kolejnej lekcji tej części kursu: “RODO a niedokończone zamówienia” dowiesz się jak zgodnie z prawem zatrzymać klienta i zachęcić go do dokończenia procesu zakupowego. W lekcji zatytułowanej “RODO a remarketing, Google Adwords i pliki cookies” znajdziesz informacje na temat tego, jak zgodnie z RODO przeprowadzić kampanię przy pomocy Google Adwords oraz jak korzystać z różnych rodzajów ciasteczek.

RODO w Marketingu i Sprzedaży - Q&A

Ostatnią częścią kursu “RODO w marketingu i sprzedaży” jest Q&A, czyli zestawienie najczęściej pojawiających się pytań o nowe przepisy dotyczące przetwarzania danych osobowych w marketingu i sprzedaży, W tej części kursu znajdziesz odpowiedzi między innymi na pytania o to jak przetwarzać dane osobowe dzieci, co w praktyce oznacza uzasadniony interes administratora, kim jest współadministrator danych osobowych, jakie środki bezpieczeństwa zastosować w przypadku przetwarzania danych osobowych w formie elektronicznej, a jakie w formie papierowe oraz jakie kary grożą za bezprawne przetwarzanie danych osobowych.

Dla kogo jest ten kurs?

Kurs skierowany jest dla wszystkich tych, którzy zajmują się sprzedażą i marketingiem online i zastanawiają się jak przygotować się do nowych przepisów o ochronie danych osobowych wprowadzonych przez RODO - Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych oraz chciałyby dowiedzieć się, jakie zmiany wprowadzić w swoich firmach, aby móc bezpiecznie przetwarzać dane osobowe swoich klientów.

Kurs został przygotowany w szczególności z myślą o tych branżach, dla których dane są szczególnie ważne - a zatem branżę marketingową i sprzedaż online. Kurs “RODO w marketingu i sprzedaży” przeprowadzi każdego marketera i sprzedawcę przez nowe przepisy oraz odpowie na pytanie: jak przetwarzać dane osobowe zgodnie z RODO.

Rozwiń Opis

Trzy DARMOWE szkolenia streamowane na żywo!

W ramach Miesiąca E-Biznesu przygotowaliśmy dla Ciebie niespodziankę. Jeżeli planujesz swój startup, albo już teraz jesteś internetowym przedsiębiorcą - zarejestruj się na stream trzech darmowych szkoleń, prowadzonych przez uznanych specjalistów w dziedzinie marketingu i kreowania marki osobistej. Prowadzący z wieloletnim doświadczeniem pokażą Ci na praktycznych przykładach jak skutecznie dbać o wizerunek swojej marki, jakich błędów nie popełniać oraz pokażą Ci najbardziej przydatne narzędzia, będące doskonałym wsparciem Twojego biznesu.

Łukasz Jachowicz

Jak tworzyć i prowadzić podcasty

Łukasz Jachowicz, który już od kilkunastu lat prowadzi popularne podcasty, opowie Ci o tym, jak krok po kroku zaplanować i przygotować własny podcast. Poznasz najczęściej wykorzystywane narzędzia, które pomogą Ci w obróbce i montażu nagrania, nauczysz się ich obsługi oraz dowiesz się, gdzie publikować i reklamować Twoje materiały, by dotrzeć do swoich potencjalnych klientów i nowych odbiorców.

  • Czym jest podcast i o czym nagrywać
  • Planowanie ciekawych scenariuszy
  • Nagrywanie i montaż materiałów
  • Korygowanie błędów w nagraniach
  • Gdzie publikować i sprzedawać podcasty

Jacek Kotarbiński

Marketing i budowanie własnej marki

W tym szkoleniu Jacek Kotarbiński, ekspert w dziedzinie strategicznego i operacyjnego marketingu, opowie Ci, jak skutecznie reklamować i rozwijać Twoją firmę. Dowiesz się jak zbudować swoją markę osobistą, zoptymalizować działania sprzedażowe i określisz persony dla Twojego biznesu. Przekonasz się, jak uniknąć błędów przy generowaniu leadów, a także poznasz praktyczne growth hacki dla Twojego startupu - oraz o wiele więcej.

  • Czym jest marka osobista
  • Budowanie wizerunku własnej marki
  • Czym są persony i customer journey
  • Skuteczne generowanie leadów
  • Konwersja działań marketingowych

Monika Czaplicka

Skuteczne transmisje Facebook Live

Monika Czaplicka, która już od 12 lat zajmuje się branżą online, wprowadzi Cię w tajniki skutecznego prowadzenia transmisji live z korzyścią dla Twojej marki. Dowiesz się jak dobrać odpowiedni format nagrania, w jakich przypadkach sprawdzi się live i przekonasz się jakie narzędzia oraz oprogramowanie są przydatne przy transmisji. Poznasz szczegóły planowania oraz przygotowywania odpowiedniego scenariusza, a na koniec - poznasz wskazówki na temat naturalnego zachowania przed kamerą.

  • Dla kogo są transmisje live
  • Jak i gdzie je promować
  • Niezbędne oprogramowanie i sprzęt
  • Wskazówki na temat pracy z kamerą

Często zadawane pytania

Jak zostaną udostępnione kursy?

Po przejściu do strony zakupy zostaniesz poproszony o podanie swoich danych. Jeśli jesteś klientem eduweb.pl - możesz się zalogować. Po dokonaniu bezpiecznej płatności otrzymasz email z potwierdzeniem Twojego zamówienia. Kolejna wiadomość (jeśli korzystasz z szybkich przelewów - dotrze w kilka minut), będzie zawierała potwierdzenie przypisania kursów do Twojego konta i link do strony, gdzie będziesz mógł je oglądać.

Zamówiłem Checklistę albo kupiłem Starter lub kurs Nowoczesny Biznes, a chcę uzyskać dostęp do kolejnej, wyższej wersji pakietu. Czy muszę zapłacić pełną cenę?

Nie - jeżeli posiadasz Starter lub kurs Nowoczesny Biznes, od kwoty wyższego pakietu zostanie odjęta kwota, którą już zapłaciłeś. Przykładowo - jeżeli chcesz kupić pakiet wszystkich kursów, a posiadasz już kurs Nowoczesny Biznes, od jego ceny 1950 zł zostanie odjęta kwota 970 zł, którą wydałeś na kurs.

Mam pytania dotyczące treści kursów. Jak mogę uzyskać na nie odpowiedzi?

Jeżeli zakupiłeś kurs Nowoczesny Biznes lub pełen pakiet kursów, otrzymasz dostęp do zamkniętej grupy, w której uczestnicy kursu oraz specjaliści będą wymieniali się swoimi doświadczeniami, pytaniami oraz poradami. Tam z pewnością zostaną rozwiane wszelkie Twoje wątpliwości na temat prowadzenia nowoczesnego biznesu w sieci.

Czy dostęp do kursów jest tylko online? Czy jest jakoś ograniczony?

Kursy możesz oglądać wtedy, kiedy masz na to ochotę. Nie ma określonych ram czasowych, a dostęp do materiałów otrzymujesz dożywotnio i możesz oglądać je dowolną ilość razy. Kursy możesz oglądać online na naszej stronie, ale możesz także pobrać je na dysk.

Jak mogę otrzymać zwrot kwoty wpłaconej za starter?

Po prostu napisz do nas na biuro@eduweb.pl a zwrócimy Ci wpłaconą kwotę. Na zgłoszenie się po zwrot wpłaconej kwoty masz 2 tygodnie.

Dlaczego nie mam jeszcze dostępu do kursu Analytics i SEO?

Dostęp do kursów uzyskasz w dniu ich oficjalnej premiery, która będzie miała miejsce 7 lipca w przypadku kursu SEO i 14 lipca w przypadku kursu Analytics. Jeśli jesteś zapisany na Newsletter eduweb.pl, powiadomienie otrzymasz także mailem. W dniu premiery kursy automatycznie pojawią się na Twoim koncie.

Jak ustaliliście cenę Kursów?

Kurs Nowoczesny Biznes w Sieci oraz pełny pakiet kursów stanowią kompletne, pełne kompendium wiedzy na temat dochodowego i skutecznego prowadzenia biznesu w internecie. Znajdziesz tam same konkrety przedstawione przez osoby z wieloletnim doświadczeniem, które krok po kroku przeprowadzą Cię przez każdy poszczególny etap zakładania i prowadzenia startupu. Nie jest to kurs dla wszystkich, a tylko dla osób pewnych i zdeterminowanych, które chcą poświęcić czas by zdobyć wiedzę, która pomoże im osiągnąć sukces. Dlatego też ten obszerny materiał jest droższy, niż pojedyncze kursy na eduweb.pl. Jeżeli jednak chcesz sprawdzić, czy kurs jest dla Ciebie - zachęcam Cię do zakupu pakietu Starter za 99 zł z gwarancją zwrotu pieniędzy lub do pobrania darmowej Checklisty.

Jakie są wymagania konieczne do oglądania kursów?

Do oglądania kursów polecamy dobre łącze internetowe w przypadku wersji online, jeśli masz słabszy internet - możesz pobrać kursy na dysk i oglądać offline. W obu przypadkach nie potrzebujesz niczego poza nową przeglądarką, np. Chrome czy Firefox.

Czy muszę kupić dodatkowe książki, podcasty albo inne materiały? Czy do korzystania z kursu muszę wykupić jakieś płatne narzędzia?

Nie. Kurs jest prowadzony tak, abyś mógł omawiane techniki wykorzystać bez żadnych dodatkowych kosztów. Nie jest więc obowiązkowe korzystanie z płatnych narzędzi a rekomenduje jedynie te, które w mojej ocenie są tego warte. Staram się natomiast abyś mógł wszystko wykonać zerowym lub jak najniższym kosztem, także promocję. Nie będziesz też musiał dokupić książek czy innych zasobów - w kursach jest wszystko, czego potrzebujesz. Jeśli jednak bardzo chcesz uzupełnić dodatkowo swoją wiedzę przygotowałem także listę polecanych, najlepszych książek i narzędzi.

Co jeśli kupiłem już część kursów wcześniej na eduweb.pl?

Jeśli wykupiłeś Starter lub sam kurs Nowoczesny Biznes w Sieci, i chcesz upgradować się do Pakietu wszystkich kursów - możesz to zrobić. Wystarczy że wejdziesz na stronę zakupu Pakietu a jego cena zostanie obniżona o koszt, który już poniosłeś wcześniej. Tak samo możesz wykonać upgrade ze Startera do samego kursu Nowoczesny Biznes w Sieci. Jeśli jednak kupiłeś inne kursy na eduweb.pl, takie jak Budowanie Marki, niestety cena nie zostanie automatycznie obniżona. W takiej sytuacji polecamy zakup kursu Nowoczesny Biznes w Sieci i innych kursów, których Ci brakuje - przez koszyk na eduweb.pl - wówczas zostanie naliczona specjalna zniżka w koszyku.

Kiedy otrzymam dostęp do ofert partnerów i grupy?

Dostępy planujemy uruchomić na początku lipca. Zaproszenie otrzymasz w osobnym mailu.

Warianty Zakupu

Odbierz Checklistę!

Nie jesteś jeszcze zdecydowany na Kursy? Zacznij od odebrania darmowej Checklisty ze wskazówkami do uruchomienia, promocji i rozwoju Twojego projektu w sieci!